Like a butterfly

14:25 50mmmagdalenaswiderska 8 Comments

Hej!
Czas leci jak szalony i od przyszłego tygodnia redukuję ilość czasu poświęconego fotografii, niestety. Ale jeszcze przez te 4 dni non stop mam jakieś sesje, więc będę na bieżąco odświeżać moje portfolio, z czego naprawdę się cieszę, biorąc pod uwagę to, że nie będzie mi już dane codziennie fotografować jak do tej pory.
Dzisiaj post ze zdjęciami Moniki. Było bardzo dziewczęco, zwiewnie i...niebiesko. Na tym akcencie kolorystycznym starałam się najbardziej skupić. Jak wyszła nam ta sesja- oceńcie sami.













8 komentarzy:

  1. 12 jest swietne !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taak, 12 - coś niesamowitego na pierwszych zdjęciach żółty ładnie kontrastuje z niebieską sukienką :) bardzo fajna sesja, dużo jest zdjęć, które mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nic nowego - znów coś wspaniałego <3

    OdpowiedzUsuń
  4. sesja wyszła Wam genialnie:) Szkoda, że wakację się już kończą, rozumiem Twój ból związany z tym, że nie będziesz mogła fotografować codziennie, też to przeżywam : < No ale zostają weekendy, więc na pewno nas nie zostawisz na długo, im dłużej będziemy czekać tym bardziej będziemy doceniać efekty!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, a na profile komentujących zawsze wchodzę ! <3

Instagram @magdalenaswiderska