Jak to sie wszystko zaczelo? Czyli moje fotografie od 2008 roku

07:06 50mmmagdalenaswiderska 12 Comments

Dzisiejszy post będzie podsumowaniem 5 lat mojego "fotografowania". Sami zobaczycie, że początki były trudne, patrząc na niektóre zdjęcia można wybuchnąć śmiechem lub złapać się za głowę. Ja często zadaje sobie pytanie: "Czy ja na serio kiedyś zrobiłam coś TAKIEGO?' no, ale jako 12 latka nie miałam bladego pojęcia o fotografii, ale za to lubiłam już wtedy wymyślać stylizacje na sesje(nie zawsze trafione :D), przyjemność mi sprawiała także sama obróbka.
Zresztą zobaczcie sami jak to wszystko się potoczyło. Ostrzegam, to będzie bardzo długi post! ;)

Rok 2008:





Rok 2009:

 Moja pierwsza sesja z modelką, z którą się nie znałam. Sesja z Agatą w Lublinie.
 Zdjęcie, do którego mam ogromny sentyment.

 A z tego zdjęcia byłyśmy z Julką niezmiernie dumne :D
 Sesja z Asią.
I jakieś zabawy światłem z Olą i Julką ;)

Rok 2010:

 Moje pierwsze próby robienia zdjęć heliosem.

Rok 2011:

W tym roku zaczęło robić się poważniej jeśli chodzi o moje fotografowanie, zapomniałam już wtedy o trybie automatycznym.Zainteresowałam się portretami i  nie rozstawałam się z heliosem, a pod koniec 2011 zakupiłam swoją pierwszą stałkę 50mm 1.8.




 Nasza pierwsza współpracą z Pauliną Głuszek. ;)

 Oraz pamiętna sesja w opuszczonym domu pogrzebowym. Dziwię się, że miałyśmy odwagę tam wejść :D




 Rok 2012:

Przez pierwszą połowę roku 2012 w ogóle nie miałam ochoty robić zdjęć, brak motywacji, pomysłów. Dopiero w grudniu wzięłam się w garść i poszłam na sesję z Pauliną Głuszek, co zaowocowało pierwszymi publikacjami na vogue.




 Rok 2013:

W tym roku spojrzałam na fotografię jako na swoją prawdziwą pasję, a nie tylko sposób na nudę. Założyłam własną stronę na facebooku, odświeżyłam konto na maxmodels, docierałam do coraz większego grona odbiorców, a co za tym idzie bardzo dużo osób zgłaszało się do mnie na zdjęcia. Wiedziałam, że skoro zdecydowałam się na prowadzenie własnych stron w internecie muszę je na bieżąco  aktualizować. Tym sposobem niemal co tydzień( z drobnymi przerwami) tworzę coś nowego. Wraz z nadejściem 2013 nawiązałyśmy współpracę z Beatą Chromik ( http://www.petitemaitresse.blogspot.com/ ) i tak pracujemy sobie do dzisiaj, co sprawia nam ogromną radość ;) Muszę wspomnieć także o Karolinie Kowalskiej, która zaoferowała swoją pomoc w tworzeniu sesji, a mianowicie wykonuje przepiękne makijaże moim modelkom. Dzięki niej mogę liczyć na o wiele lepszy efekt końcowy sesji. <3
W ciągu tych 8 miesięcy poznałam tylu wspaniałych ludzi, nawiązałam nowe znajomości. Nie ma lepszego sposobu na zwalczanie nieśmiałości, jak właśnie fotografowanie!








 mua: Karolina Kowalska




 mua: Karolina Kowalska















 mua: Karolina Kowalska













 mua: Karolina Kowalska





 Mua: Karolina Kowalska



 Mua: Karolina Kowalska



Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tym bardzo długim postem, dajcie znać jak się Wam podobał. Ja już niebawem zaczynam znowu realizować sesje, więc postów będzie przybywać. ;)
Trzymajcie się, buziaki!

12 komentarzy:

  1. No bardzo miło się czytało i oglądało :). Sam ostatnio przeglądałem swoje stare zdjęcia na blogu i też się smiałem - "Ja zrobiłem takie zdjęcia? :D". No, ale każdy się uczy i dobrze jak sami widzimy chociaz mały postęp.
    Pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, bardzo przyjemnie się go czyta ;)
    Czekam na więcej ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. z każdym rokiem coraz bardziej zachwycasz.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie jest w Radzyniu ten opuszczony dom pogrzebowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jaka to ulica, ale mogę wytłumaczyć : Jest takie jakby skrzyżowanie przy Partyzantów w prawo jedzie się na obwodnicę w lewo na miasto, a ten dom jest prosto no i jedzie się prosto aż do takiego dużego podwórka nieogrodzonego i widać tam opuszczony dom :)

      Usuń
  5. postępy, piękne robisz zdjęcia, a ja z każda nową sesją nie mogę wyjść z zachwytu nad nimi ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurde! Jak patrze na zdjęcie z tym 'krzyzem' to aż się smieje,ale jak patrze na ostatnie zdjęcia to jestem peeeełna podziwu! NAPRAWDĘ POLECAM MADZIĘ,JEST ŚWIETNA W TYM,CO ROBI :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam co prawda tak wielkiego doswiadczenia w fotografowaniu jak Ty ale patrząc na Twoje postępy naprawdę gratuluję, bo masz ewidentnie talent! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, a na profile komentujących zawsze wchodzę ! <3

Instagram @magdalenaswiderska