Cosy

08:43 50mmmagdalenaswiderska 9 Comments

Hej!
Ten post miał ukazać się dopiero w przyszłym tygodniu, ale wprost nie mogłam doczekać się, aby pokazać Wam te zdjęcia.
Na zdjęcia z Paulą umawiałyśmy się od dłuższego czasu, ale ciągle napotykałyśmy jakieś przeszkody, jednak udało się.  Modelka zdecydowała się na codzienną stylizację, muszę przyznać, że nie jestem fanką zdjęć bez żadnego określonego, dominującego stylu, nie miałam zielonego pojęcia, co wybierze Paula, ale okazało się, że trafiła w dziesiątkę. Karolina wykonała codzienny, ale bardzo podkreślający urodę modelki makijaż. 
Cała sesja była dla mnie przyjemnością, nie tylko ze względu na niezwykle piękną Paulę, która na każdym ujęciu wychodziła bardzo korzystnie(i na pewno porwę ją jeszcze zdjęcia), to jeszcze miałam okazję wypróbować swój nowy sprzęt. Na początku miałam małe obawy, czy w ogóle dam radę fotografować i niczego nie zepsuję, ale jestem bardzo zadowolona ze swojego wyboru. Przez te kilka lat przyzwyczaiłam się do małego ekranu w moim wysłużonym D80, uciekającej non stop ostrości, manualnego ostrzenia, a tutaj takie udogodnienia- oczywiście najbardziej cieszy mnie bardzo celny autofocus, który znacznie ułatwia mi pracę.

Kochani, dajcie znać co sądzicie o tych zdjęciach, ja z sesji jestem bardzo zadowolona, ale już nie mogę się doczekać, aż nadejdą ciepłe dni i będę miała większe pole do popisu ze stylizacjami!

M: Paula D.
MUA: Karolina Kowalska -> FANPAGE: KLIK

zapraszam na mojego FACEBOOKA -> KLIK!
tutaj możecie zadać swoje pytania-> ASK

 Żeby zobaczyć zdjęcia w większym rozmiarze wystarczy na nie kliknąć! (przepraszam za zmianę kolorów niektórych zdjęć- wina blogposta)































9 komentarzy:

  1. Ale dużo zdjęć! <3
    Są piekne, to jedna z najlepszych Twoich sesji!
    Biały strój Pauli - strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie ale te przepalenia na każdym zdjęciu są nie do zaakceptowania. napraw to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdym zdjęciu? Może to wina ekranu, ale u mnie przepalone są 3 zdjęcia(niestety, ale dopiero uczę się "wyczuwać" aparat) Ale skoro tak jest to będę uważać na następnej sesji, dzięki za uwagę :)

      Usuń
  3. piękna sesja! bardzo ładna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "aparat mi si się do ręki przykleił" ahahha uśmiałam się jak to przeczytałam :)
    co do modelki, to ma niesamowitą urodę, jest taka CZYSTA :) nie mam innego określenia, lovely!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna modelka i zdj rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sĄ mega! przez chwilę myślałam, że to twoja siostra ;] Jesteście takie podobne;]

    OdpowiedzUsuń
  7. masz przepiękne zdjęcia! a modelki przepiękne również <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, a na profile komentujących zawsze wchodzę ! <3

Instagram @magdalenaswiderska