Kawiarniana sesja

14:18 50mmmagdalenaswiderska 10 Comments

Hej!
W dzisiejszym poście chciałabym się z Wami podzielić efektami mojej współpracy z Adą Turską oraz makijażystką Karoliną Kowalską. Pomysł zrobienia zdjęć w kawiarni "Kofi & Ti" narodził się w mojej głowie podczas picia herbaty w tamtejszym ogródku. Pomyślałam: "czemu nie?", tak szczerze na początku wątpiłam w to, że uda mi się zrobić tę sesję, ale od razu napisałam do Karoliny. Opisałam stylizację i przede wszystkim miejsce, gdzie zdjęcia mają się odbyć, obie stwierdziłyśmy, że może to być ciekawy projekt i warto go zrealizować. Następnie odezwałam się do właściciela kawiarni- Kuby Jakubowskiego, okazało się, że zorganizowanie tam sesji nie jest problemem- czyli największy stres z głowy. Pozostało mi znalezienie modelki, po uporaniu się z kilkoma problemami wybór padł na Adę. Teraz wiem, że to był strzał w dziesiątkę, jej uroda wydobyła kwintesencję tego, co chciałam uzyskać na fotografiach. Karolina upiększyła naszą stylizację i wykonała piękny makijaż oraz fryzurę.

BACKSTAGE:
 Karolina rozpoczyna tworzenie swojego dzieła, uśmiech jak zwykle nie schodzi z jej ust :D


 Miszmasz na głowie
Słitfocia po zrobionych zdjęciach musi być! :D
A teraz efekty:
















Z tego miejsca chciałabym podziękować Kubie Jakubowskiemu za udostępnienie miejsca do sesji, zapraszam Was serdecznie do Kofi & Ti na najlepszą kawę/herbatę oraz na najlepszy blok czekoladowy w mieście! Tutaj ich strona na facebooku: klik
Wielkie podziękowania także dla Karoliny Kowalskiej(jej profil na facebooku: klik), która poświęciła nam swój czas( nie pierwszy raz ) i po raz kolejny zachwyciła nas swoim wykonaniem makijażu!

Mam nadzieję, że zdjęcia przypadły Wam do gustu. Ja osobiście jestem z nich zadowolona, ponieważ coś nowego pojawiło się w moim portfolio, nie tylko zielone scenerie :)

Dobrej nocy!

10 komentarzy:

  1. świetna sesja, idealna modelka, makijaż, wystrój. pięknie, a zdj b&w mają niesamowity klimat

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna, urzekająca delikatnością sesja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne oryginalne zdjęcia, niesamowite kolory.
    Strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie coś innego :) bardzo fajne te zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sesja :) modelka trochę przypomina mi Adele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 21 zdjecie mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowo piękne ujęcia. I oczywiście urodziwa Kofi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i bardzo ładna modelka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, a na profile komentujących zawsze wchodzę ! <3

Instagram @magdalenaswiderska