Forest

07:25 50mmmagdalenaswiderska 4 Comments

Hej!
Długi czas mnie tu nie było, przez te 3 tygodnie bardzo brakowało mi fotografowania, ale na szczęście pod koniec tamtego tygodnia- a mianowicie w sobotę udało mi się spotkać z Patrycją. Sesja nie należała do łatwych, zaczynając od pogody, a kończąc na niemiłych "przygodach", ale przynajmniej moje portfolio wzbogaciło się o kolejnych kilka ujęć.
Makijaż i fryzurę wykonała oczywiście Karolina Kowalska ( FANPAGE KAROLINY-> KLIK)
Poniżej efekty naszej współpracy, dajcie znać w komentarzach, jak Wam się podoba! ;)



























Mam nadzieję, że zdjęcia przypadły Wam do gustu. Z racji jutrzejszych mikołajek szykuję świąteczną sesją w stolicy, trzymajcie kciuki żeby się wszystko udało! ;)

ZAPRASZAM NA FACEBOOKA -> KLIK
ASK -> KLIK
TUMBLR -> KLIK


4 komentarze:

  1. sesja baaardzo mi sie podoba. piekne zdjecia :) tylko modelka wydaje się byc smutna,chyba,ze taki byl zamiar. pozdrawiam :)
    zapraszam do siebie: www.stopmymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjecia!! *_*
    Obserwuje

    zapraszam :http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/ ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, a na profile komentujących zawsze wchodzę ! <3

Instagram @magdalenaswiderska