I see fire

12:17 50mmmagdalenaswiderska 4 Comments

Hej!
Dawno mnie tu nie było, więc cieszę się, że po miesięcznej przerwie mogę pokazać Wam efekty współpracy z Julką- zwyciężczynią konkursu na facebooku.
Na początku sesji nie spodziewałam się, że zastanie nas tak piękny zachód słońca. Wprawdzie musiałyśmy przedzierać się przez pokrzywy i pajęczyny, aby znaleźć miejsce, w którym światło będzie najbardziej malownicze. Bez poparzeń, ran otwartych, czy pogryzień przystąpiłyśmy do właściwej części sesji. ;)
Julka przed obiektywem czuła się wspaniale, co widać na zdjęciach. Makijaż wykonała najlepsza Karolina ( JEJ PROFIL NA FACEBOOKU-> KLIK! )
Dzisiaj mam dla Was też bardziej obszerny backstage, mam nadzieję, że Wam się spodoba! ;)

FACEBOK -> KLIK!
ASK-> KLIK!
PHOTOBLOG-> KLIK!
INSTAGRAM-> KLIK!






































4 komentarze:

  1. Ależ magiczne ujęcia *_*

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. przpiękna sesja.szczegolnie podobaja mi sie zdjecia ze słoncem w tle :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Modelka prześliczna z pięknymi oczami ;)
    A zdjęcia cudowne! Kolory powalające i malowniczke światło... Genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite zdjęcia! Jak profesjonalne! Masz dużo pięknych sesji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, a na profile komentujących zawsze wchodzę ! <3

Instagram @magdalenaswiderska