Summer Street

08:37 50mmmagdalenaswiderska 7 Comments

Hej!
Post miał ukazać się trochę później, ale jednak chęć pokazania Wam wszystkich zdjęć z sesji z Moniką była silniejsza.
Chciałam, aby te zdjęcia były inne od poprzednich, które wykonywałam. Słyszałam bardzo dużo opinii: "jest fajnie, ale non stop dziewczyny w sukienkach pozujące w przeróżnych zaroślach".
Troszkę mocniejsza stylizacja i bardziej miejska sceneria- to chciałam osiągnąć.Miałam dużo czasu, żeby obmyślić, gdzie zrobić zdjęcia, ale oczywiście decyzje podejmowałam już w trakcie sesji, jak to na mnie przystało. 
Oczywiście, nie mogło się obyć bez zdjęć z akcentem w postaci kwiatów, aż żal było nie wykorzystać tego cudownie kwitnącego jaśminu :)
Makijaż wykonał nie kto inny jak niezastąpiona Karolina Kowalska, która nie tylko dodaje charakteru zdjęciom, przepięknie malując moje modelki, ale też nieraz ratuje mnie z makijażowej opresji, kiedy sama potrzebuję idealnego make-up'u  (profil Karoliny na facebooku-> KLIK!)
Teraz czas na pokazanie Wam efektów sesji, dajcie znać jak się Wam podoba!

mój profil na facebooku-> klik!
jeśli macie jakieś pytania: ask-> klik!
follow me: instagram-> klik!
































7 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze, a na profile komentujących zawsze wchodzę ! <3

Instagram @magdalenaswiderska