Sense and Sensibility

09:26 50mmmagdalenaswiderska 6 Comments

Hej!
Widząc po raz pierwszy ten dworek od razu miałam wizję sesji zdjęciowej w tym pięknym otoczeniu. Nie mogłam przestać myśleć o zrealizowaniu tego projektu, od razu podzieliłam się wszystkimi pomysłami z Karoliną i Moniką.
Pozowała Magda, która uratowała tę sesję, ponieważ w ostatniej chwili zabrakło nam modelki, na szczęście kilka godzin przed planowanym rozpoczęciem spotkania odezwała się do mnie właśnie Magda. Ogromne podziękowania też dla Wojtka, który nie dość, że zawiózł nas na miejsce sesji, to jeszcze dzielnie dzierżył w dłoni blendę, dbając o odpowiednie oświetlenie :)
Nie ma się co rozpisywać, zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Pozowała: Magdalena Łuba
Makijaż: Karolina Kowalska (fanpage-> klik! )
Fryzura: Monika Sidor( fanpage-> klik!)


FANPAGE-> KLIK!
ASK-> KLIK!
INSTAGRAM-> KLIK!

Backstage:






































6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia - światło, otoczenie, architektura. Modelka ładnie wystylizowana, tylko chyba trochę sztywna - wszędzie ma tę samą minę - jakby była plastikowa. Szkoda, że ta pierwotna się wycofała - może byłoby "in plus". Mimo to w odbiorze jest to bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo jakie były mieszkanki dworków w tamtych czasach, trochę....sztywne. Haha :)
      Dziękuję za opinię, może niedługo uda mi się współpracować z zawodowymi modelkami, nie mniej jednak jestem z Magdy bardzo zadowolona tak samo jak z innych moim modelek-amatorek :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba to zdjęcie ! Świetne kolory i światło a modelka ma piękną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia!
    Nie zgadzam się z tymi, którzy twierdzą, że na Twoich zdjęciach ciągle jest to samo - modelki w kwiatach czy w trawach. Nawet jeśli takie zdjęcia przeważają, to w każdej sesji można dostrzec coś innego, każda sesja różni się od kolejnej, tylko trzeba umieć to dostrzec ;) Nie mniej jednak sesja SUMMER STREET....-oby więcej takich sesji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy blog, tylko dlaczego tak malo obserwatorow? :) dolaczam do szeregow :)

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, a na profile komentujących zawsze wchodzę ! <3

Instagram @magdalenaswiderska