Create my world

11:36 50mmmagdalenaswiderska 5 Comments

Hej!
W końcu znalazłam wolną chwilę(nie wiem, czy taką wolną, bo zeszyt z fizyki leży nietknięty, a powinnam go przekartkować już dawno temu) żeby podzielić się z Wami zdjęciami z piątkowej sesji z Olą. Planowałyśmy te zdjęcia już bardzo długo, na szczęście udało nam się ogarnąć wszystkie "techniczne" sprawy. W tym miejscu chciałabym podziękować Kubie Jakubowskiemu, który już drugi raz pomógł mi w realizacji sesji, tym razem pożyczając niezbędny projektor, a także Markowi Melaniukowi za udostępnienie studia, a także Marcinowi Blicharzowi za pomoc podczas tworzenia ujęć. 
Co do studia- pierwszy raz w życiu miałam do czynienia z czymś tak profesjonalnym, duża przestrzeń, świetne oświetlenie, które na początku przeraziło mnie i dało do zrozumienia, że muszę się jeszcze wiele nauczyć jeśli chodzi o fotografię "studyjną".










A co z "czysto" studyjnymi zdjęciami? Moje pierwsze kroki, więc bądźcie wyrozumiali
+Nawet nie planowałam akurat tych zdjęć, wszystko wyszło spontanicznie :)


To by było tyle z mojej strony, dajcie znać jak Wam się podobało ;)
Niedługo nowy post z niedzielnej sesji!


5 komentarzy:

  1. O ja cie! Jesteś genialna Magda! Uwielbiam Cię <3 aż trudno uwierzyć że to twoja pierwsza sesja w s profesjonalnym studio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się sesja studyjna. Świetnie, że miałaś możliwość poszaleć w studio i z projektorem, wyszło ciekawie i czekam na dalsze sesje :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, a na profile komentujących zawsze wchodzę ! <3

Instagram @magdalenaswiderska