Fallen Leaves

08:08 50mmmagdalenaswiderska 2 Comments

Hej!
Więcej liści możemy znaleźć pod naszymi stopami niż na drzewach, zwiastuje to niestety nadchodzące chłody, których tak bardzo nie lubimy, jednak ja postanowiłam pokazać piękno polskiej jesieni na fotografiach. Szukałam odpowiedniej modelki....i znalazłam- Natalię ;)  Pogoda w poprzednim tygodniu była paskudna, mokro, zimno, nieprzyjemnie, dlatego martwiłam się, czy sesja w ogóle wypali. Okazało się, że  piątek był jednym z piękniejszych dni: słońce przygrzewało i dawało przy fotografowaniu moje ukochane refleksy. Sesja była więc czystą przyjemnością, nie tylko ze względu na miłą atmosferę, ale także sprzyjającą aurę.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć!
 
















Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobały ;)

zapraszam na facebooka -> KLIK
jeśli ktoś miałby jakieś pytanie, tutaj odpowiem -> KLIK


+ Sezon plenerowy powoli się kończy, więc jeśli ktoś byłby zainteresowany, istnieje u mnie możliwość wykonania sesji zdjęciowej w profesjonalnym studiu. Więcej informacji możecie zdobyć pisząc do mnie na facebooku ;)

 Trzymajcie się!






2 komentarze:

  1. Kiedy będziesz robić ostatnie plenery? Chcielismy sie zglosic z Modliszkiem na jakies typowe jesienne zdjecia tak z okazji naszej 2 rocznicy, bo fajnie byloby miec cos w albumie.. chcialabys nam pomoc?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite fotografie! wspaniały blog!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, a na profile komentujących zawsze wchodzę ! <3

Instagram @magdalenaswiderska