Smile

10:21 50mmmagdalenaswiderska 3 Comments

Hej!
Z racji wolniejszego wieczoru postanowiłam znowu coś dla Was naskrobać i podzielić się zdjęciami z poniedziałkowej sesji. Modelowała Beata, makijaż wykonała oczywiście Karolina Kowalska(jej profil na facebooku-> klik!). Nasza zdolna wizażystka postanowiła wybrać się z nami do pobliskiego lasku- została mianowana moim osobistym asystentem i sprawdziła się naprawdę dobrze ;)
Beata marzyła o codziennej, niezbyt wymyślnej sesji, gdzie główną ozdobą miał być szczery uśmiech. Tak też zrobiłyśmy, mając przy okazji wiele powodów do śmiechu. Fotografowanie więc było czystą przyjemnością.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć oraz backstage'u! Mam nadzieję, że moje fotografie w takim uśmiechniętym wydaniu przypadną Wam do gustu. Tym samym obiecuję, że w najbliższym czasie zorganizuję jakąś konkretną sesję w niecodziennej stylizacji! Stay tuned.

Mój fanpage -> KLIK!
Ask-> KLIK!

Backstage:




Czas na efekty sesji!




















3 komentarze:

  1. Wyszło świetnie, ciepło i bardzo wyraziście. Brawo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sesja :) osobiscie jeszcze nie fotografowałam przy pomocy blendy,ale musze wyprobowac. świetne swiatlo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, a na profile komentujących zawsze wchodzę ! <3

Instagram @magdalenaswiderska