Winter story

07:23 50mmmagdalenaswiderska 2 Comments

Hej!
Ten post miał pojawić się dawno temu, ale nie miałam kompletnie czasu na opublikowanie zdjęć z tej sesji. Pracowite ferie, wyjazdy, do tego jeszcze po drodze moje osiemnaste urodziny- oto powody mojego braku aktywności tutaj. ;)
Ale do rzeczy- dzisiaj chciałabym Wam pokazać zdjęcia z sesji, która była jedną z najtrudniejszych, jaką dane mi było wykonać. Mróz nas nie oszczędzał, moje ręce w pewnym momencie odmówiły posłuszeństwa, Magda i Marcin też ledwo dawali radę. Ale czego się nie robi dla zdjęć...;)
Można zauważyć, że to nie są typowe dla mnie ujęcia, zwykle fotografuję w dziennym świetle, nie eksperymentuję, tutaj jak widać jest inaczej. Podczas sesji pomagał mi Wojtek Ostrowski, bez którego na bank nie poradziłabym sobie z obsługą i ustawieniem lampy. 
Dzielnie mrozy znosił także nasz 3 model- piękny pies oraz jego właścicielka Iwona Chwalczuk, której bardzo dziękujemy ;)
Makijaże wykonała oczywiście Karolina Kowalska(jej profil na facebooku-> KLIK!)
Czas na zdjęcia!
Dajcie znać, jak Wam się podoba!
FACEBOOK-KLIK
ASK-KLIK
INSTAGRAM-KLIK

Na początek mały backstage:
I efekty naszej pracy:



















2 komentarze:

  1. Super zdjecia :) widać ze wymagały poświecenia i czasu :) zycze dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, a na profile komentujących zawsze wchodzę ! <3

Instagram @magdalenaswiderska