Paint it black

10:06 50mmmagdalenaswiderska 5 Comments

Hej!
Myślałam, że ten post ukaże się dopiero w weekend, ale wizja jutrzejszej matury próbnej z biologii sprawiła, że nie mam ochoty otworzyć żadnej książki, więc postanowiłam zrobić coś "pożytecznego" i napisać parę słów o sesji z Beatą.
To było nasze 10(!) fotograficzne spotkanie, współpracujemy z Beatą od lutego 2013. Modelka prowadzi bloga modowego (http://www.petitemaitresse.blogspot.com/).
W realizacji sesji pomaga nam najlepsza wizażystka pod słońcem Karolina ( jej fanpage -> KLIK! )
W tym miejscu chciałabym pokazać Wam ujęcia ze wszystkich naszych poczynań z Beatą. Zapraszam do obejrzenia:










A co do sesji ostatniej sesji- odbyła się ona w ubiegły piątek. Pogoda była piękna, prawdziwie wiosenna, śmiałam się, że wiosna na pewno idzie, bo ręce po 10 minutach nie przymarzały mi do aparatu. ;)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć:

FACEBOOK -> KLIK
ASK -> KLIK 


















 Miałam pozdrowić Weronikę, więc...pozdrawiam! :D



5 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że może nie jestem jakimś specem od fotografii ale powiem Ci że moim zdaniem są naprawdę świetne i bardzo mi sie podobają. Zdjęcia są świetne jak i ładna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kapitalne zdjęcia !!!!
    tez chcę sie nauczyc fotografowania postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zdjecia! Naprawde znakomite. Kazdy wpis i kazde zdjecie jakie dodajesz jest idealne <33 Trzymaj tak dalej :)

    blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,

    chciałabym przedstawić ofertę współpracy, niestety nie znalazłam na blogu żadnego kontaktu do Pani. Bardzo proszę o wiadomość na maila kontakt@blog-media.pl

    Pozdrawiam,

    Aneta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, a na profile komentujących zawsze wchodzę ! <3

Instagram @magdalenaswiderska